Subject: Re: Kiri
From: Heino Hõbeoja <[email-masked]>
To: "Andres Aasna" <[email-masked]>, "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Sun, 11 May 2025 10:57:33 +0300

Tere

piirdeaia väljavahetamine ei ole kehtiva seaduse kohaselt loa- ega 
teatiskohustuslik. Transpordiamet on sellele ka eelnevalt tähelepanu 
juhtinud.
Seega teie väide, et ilma teie nõusolekuta tehtud ei oma mitte mingisugust 
juriidilist tähendust.
Meil ei ole kohustus teilt nõusolekut küsida, tegemist oli viisakusega.

Mis puudutab mahasõitu Riigitee km 0,445km, siis on tegemist ajalooline 
mahasõiduga vana talukohta.
Vajadusel oleme nõus selle sulgemiseks turvalisuse kaalutlustel, kuigi sealt 
poolt liiklemist peale rajatise valmimist ei toimu.
Me ei ole alajaama tee juures mahasõitu rajanud ja meil ei toimu autodega 
liikumist. Selle maapinna tugevduse paigaldas metsafirma. Meile seda vaja ei 
ole ja ei kasuta peale rajamist, sest mingit ehitust seal enam ei toimu.
Niitmine toimub trimmeriga. Muus osas on jaam hooldusvaba.

Eeltulenevalt ei ole me midagi ebaseaduslikku teinud.
Võime objektil kokku saada ja vaadata probleemsed kohad üle ja asjad läbi 
arutada.

Lugupidamisega

Heino Hõbeoja

Solar Light OÜ
+372 53 487846

On 14. Mar 2025, at 10:58, [email-masked] wrote:

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Urge päikeseelektrijaama piirdeaia materjali väljavahetamisest

Registreerimise kuupäev: 14.03.2025

Registreerimise number: 7.1-2/25/2584-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.